2017. szeptember 14., csütörtök

Szeptember közepén

Update: Rájöttem, hogy a spontanitás a halála a napi kalória limit nem tartásának. Ezért érdemes előre eltervezni a kajálást. Ennek égisze alatt megterveztem egy szendvicset, aminek mindig ugyanannyi a kalóriatartalma, így lehet vele számolni. Továbbá sokszor már elöző nap felviszem a bázisra a másnap megevendő dolgokat. Itt a szendó 260 kalória








Mivel ma csaltam és mérlegre álltam, visszamentem a hónap elejéig a naplóban és a következőt találtam:

  • A kenyér kalóriaszámban nem jelentős általában 130 v. 270 étkezésenként.
  • Vettem sózott földimogyit mert lehet kapni 500 grammosat nálunk gondoltam napi 50 grammjával elpusztítom. Ez nem jött be és egy hétvégi kalóriamennyiségemet úgy megdobta mint az állat.
  • Most, hogy meg int megy a suli és nem tudok reggel kelni illetve kések és gyakran sietek gyakrabban ettem túróstáskát és croissantot mekit. Mondjuk kalóriaszámot ettől még tudtam tartani de a szénhidrát v.a zsír esetenként túlcsordult nap végére. 
Megoldásként vettem üveges ubit extrudált kenyeret illetve pufirizst. vmint műanyag dobozt,hogy a reggelimet kordában tudjam tartani. A kenyeret meg a többit kimérem grammra ezt láthatod az előző havi naplóban is. Az olajat nem szoktam rászámolni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rizseshús

 Hozzávalók kb 4 adagra 150gr rízs fél kiló csirkemell fej vörrös hagyma fűszerek: só, bors, paprika, kakukkfű, majoranna olaj Hagyma olajon...